Πολιτική Επιστροφών
Τα προϊόντα συνοδεύονται από εγγύηση του εκάστοτε κατασκευαστή όπως αυτός ορίζει μέσω της επίσημης αντιπροσωπείας του. Η εγγύηση του κατασκευαστή δεν καλύπτει βλάβες οι οποίες προέρχονται από κακή χρήση, πτώση, υγρασία, παρέμβαση από μη εξουσιοδοτημένα service και το προϊόν τίθεται αυτόματα “εκτός εγγύησης”. Επιστροφές γίνονται δεκτές μόνο αν τα προϊόντα που πρόκειται να επιστραφούν είναι ακριβώς στην ίδια κατάσταση (σφραγισμένα, δεν έχουν τεθεί σε λειτουργία) που παρελήφθησαν και συνοδεία της απόδειξης λιανικής πώλησης ή τιμολογίου αγοράς εντός 3 εργάσιμων ημερών από την αναγραφόμενη ημερομηνία του εκάστοτε παραστατικού, αυτό τίθεται σε ισχύ για τις αγορές από το φυσικό μας κατάστημα.
ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ - ΥΠΑΝΑΧΩΡΗΣΗ
Όσων αφορά την επιστροφή προιόντων- υπαναχώρηση αγοράς ο καταναλωτής δικαιούται να υπαναχωρήσει, χωρίς να αναφέρει τους λόγους, εντός προθεσμίας δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παραλαβής του αγαθού. Στην περίπτωση αυτή ο καταναλωτής: α) Επιστρέφει τα αγαθά, χωρίς αδικαιολόγητη καθυστέρηση και οπωσδήποτε εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την ημέρα κατά την οποία ανακοίνωσε στον προμηθευτή την απόφασή του να υπαναχωρήσει από τη σύμβαση και β) επιβαρύνεται με το κόστος επιστροφής των αγαθών. Ο καταναλωτής ευθύνεται για τυχόν μείωση της αξίας των αγαθών μόνο ως αποτέλεσμα της διαχείρισης των αγαθών άλλης πλην εκείνης που είναι αναγκαία για τη δια πίστωση της φύσης, των χαρακτηριστικών και της λειτουργίας των αγαθών. Εάν ο καταναλωτής ασκήσει το δικαίωμα υπαναχώρησης αφού έχει ήδη καταθέσει αίτηση σύμφωνα με το άρθρο 3γ παράγραφος 3 ή το άρθρο 3δ παράγραφος 8, ο καταναλωτής οφείλει να καταβάλει στον προμηθευτή, σε σύγκριση με την πλήρη κάλυψη της σύμβασης, ένα ποσό ανάλογο προς τα παρασχεθέντα μέχρι τη στιγμή που ο καταναλωτής ενημέρωσε τον προμηθευτή ότι θα ασκήσει το δικαίωμα υπαναχώρησης. Το αναλογούν ποσό που ο καταναλωτής οφείλει να καταβάλει στον προμηθευτή υπολογίζεται βάσει της συνολικής τιμής που είχε συμφωνηθεί στη σύμβαση. Εάν η συνολική τιμή είναι υπερβολική, το αναλογούν ποσό θα πρέπει να υπολογιστεί βάσει της αγοραίας αξίας των παρασχεθέντων. To kaizer.gr υποχρεούται να επιστρέψει το συμφωνηθέν ποσό στον καταναλωτή χωρίς αδικαιολόγητη καθυστέρηση και οπωσδήποτε εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την ημέρα κατά την οποία το προϊόν επεστράφη στo kaizer.gr (3ης Σεπτεμβρίου 35 κ Στουρνάρη, Αθήνα-10433). Σε τυχόν παραλαβή από τον αγοραστή ελαττωματικού προϊόντος ισχύουν οι παρακάτω όροι: Το προϊόν πρέπει να επιστραφεί από τον πελάτη στο κατάστημα (3ής Σεπτεμβρίου 35) εντός 7 ημερών από την ημερομηνία αγοράς του, με την πλήρη συνοδευτική συσκευασία του και το παραστατικό αγοράς. Η αδυναμία λειτουργίας του προϊόντος πρέπει να οφείλεται σε ελάττωμα του κατασκευαστή και όχι σε βλάβη που προκλήθηκε από κακή χρήση του προϊόντος, όπως για παράδειγμα και όχι αποκλειστικά από πτώση, λειτουργία εκτός προδιαγραφών κατασκευαστή, επέμβαση στο εσωτερικό του από μη εξουσιοδοτημένους τεχνικούς κτλ. Για να μπορέσει να πραγματοποιηθεί αλλαγή του προϊόντος πρέπει πρώτα να ελεγχθεί από την επίσημη αντιπροσωπεία ή εξουσιοδοτημένο service, καθώς το κατάστημα δεν διαθέτει τεχνικό τμήμα ώστε να πιστοποιηθεί η αδυναμία λειτουργίας του προϊόντος. Σε περίπτωση που δεν υπάρχει επαρκές απόθεμα για την αντικατάσταση του προϊόντος DOA, το www.kaizer.gr μπορεί να αντικαταστήσει το προϊόν με άλλο ιδίων ή ανώτερων τεχνικών προδιαγραφών ή αναγραφόμενης τιμής ή να προχωρήσει σε επιστροφή των χρημάτων στην αρχική τιμή αγοράς στον πελάτη.